tirsdag den 10. august 2010

På en dag, hvor det hele er lidt presset...

.. nyder jeg at gå mig en tur i vores lille have.
Siden søndag har både Astrid og Carl-Emil været syge, med høj feber og forkølelse. Dagene kan godt være lange, når de to små ikke har det godt. Man er jo på, på en anden måde, end når de har det godt.


 Vores have er meget lille, men vi nyder den, og kunne ikke ønske os en anden!
 Det kan godt være at vi kommer til at mangle plads ude i haven, hvis Carl-Emil bliver en lille fodboldspiller, men da vi bor tæt på en fodboldbane, stranden og et grønt område, så skal han nok få mulighed for at løbe efter en bold.

Jeg kan rigtig godt lide buksbom. De står flot hele året, og de kan formes lige som man ønsker det. En dag skal du se, alle mine buksbom. Jeg har en lille hæk, små nye stiklinger og en masse andre, som jeg tager billeder af inden længe.

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at læse et indlæg, hvor der sættes pris på det man har :-) Jeg vender helt sikkert tilbage og ser dine bukdbom. :-)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte.

    Du skal være så velkommen!... :0)
    Har du også buksbom i haven?... Jeg ku købe mig fattig i dem, synes simpelthen de er så flotte- og især hvis de bliver klippet i en fin form!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. hej Mette,

    jeg har tagget dig i en blogleg, håber du vil være med :)

    har også sendt dig en mail mht det gule tapet :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke

    Jeg vil rigtig gerne være med i bloglegen!;0)

    Der er ikke kommet en mail fra dig, mon du kan prøve at sende den igen?

    God weekend
    Kh.
    Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette