torsdag den 5. august 2010

At følge sit hjerte.

For over syv år siden købte min moster og onkel, et gammelt hus!. ALT på nær ydervægge blev revet ud af huset. De har valgt at bygge huset op i de ting, som de gennem mange år har gået og drømt om. Min moster venter gerne på at finde den rigtige stol til huset, eller hvis hun har gemt siderne fra en gammel bænk til haven, så går hun ikke ud og køber en ny bænk, men bruger tid på at sætte bænken i stand – Bænken kan ses på billedet herunder.

De har valgt at få lavet en masseovn, der er lavet gulve af muresten inde i huset, to shelters er sat op ude i forhaven, og de har lige fået lavet en lille sø!...
Nu hvor jeg sidder og skriver om min moster og onkels hus projekt, kommer der hele tiden nye ting frem, som jeg kunne skrive om – der er simpelthen så meget historie i deres hus. Og det gør deres husbyggeri helt unikt.
Her får du et ganske lille indblik i lidt af de ting, som mit kamera slet ikke kunne holde sig fra i går, da jeg var på besøg.






2 kommentarer:

  1. Oh det er super dejligt... og jeg får lyst til at rykke teltpælene op og flytte ind i sådan en drøm også :-)

    Lækre billeder :-)

    SvarSlet
  2. Hej Malene.

    Mit besøg hos min moster har sat en masse tanker igang hos mig, kan du tro! Jeg har fået lyst til at indrette mig på en ny måde herhjemme. Men min kære mand, har også en mening om, "hvor skabet skal stå";0)... Så helt efter hjertet, kan det ikke blive her hos mig!

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette