søndag den 15. august 2010

10 ting om mig...

Jeg blev tagget i bloglegen af Vibeke. Og selvfølgelig vil jeg gerne være med?.. Her under kan du læse ti ting om mig, som jeg vist ikke har fortalt dig om før!


Min morgenkaffe er noget af det første jeg sætter over, når jeg vågner om morgenen.

Det tog os 4 år at få vores første barn Astrid, har været i ALT for mange hormonbehandlinger. Carl-Emil derimod, kom et år før forventet;0)

Der er ikke særlig mange af min familie og venner, som ved at jeg har en blog.

Har altid haft lidt svært ved at stave og skrive, så derfor har jeg udfordret mig selv, ved at oprette min fru hyggeblog!.... Synes det er super skønt at skrive, også selvom jeg laver fejl.

Synes det er skønt at få uventet besøg, af venner og familie.

Holder rigtig meget af, at vaske tøj – Det dufter så dejligt.

Er helt klar et A menneske.

Bliver varm om hjertet, når min mand og børn griner!

Startede først med at sy, lige inden jeg fyldte 30 år.

Elsker dybe samtaler, og at udvikle mig!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror du har glemt noget meget vigtigt... Du er også VERDENS BEDSTE VENINDE!
    Du er den smukkeste sjæl jeg kender, og selv efter 32 år, bliver du sgu stadig smukkere.. ;o)

    SvarSlet
  2. SMILER... Tak, for din skønne kommentar, Lo!..Den blev jeg RIGTIG glad for!!

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette