fredag den 27. august 2010

Imens jeg venter...

Imens jeg venter på, at jeg måske en dag får sådanne et Juliana Orangeri, (Det vil passe SÅ fint nede i vores have- bare ærgeligt, at det er MEGA dyrt) vil jeg prøve at gøre vores nuværende havehus lidt hyggeligt! 

Her er min drøm!
Her er vores "havehus"

 Det ER meningen at huset skal males, men det har været lidt svært at finde tid til det, med to små børn rundt om benet. Sidste sommer købte jeg hvid maling, som skulle give huset nyt liv, men jeg har i mellemtiden fortrudt, at male huset helt hvidt. Tænker at det skal males sort, med hvide rammer?...  Måske der var en mening med at jeg aldrig fik malet det sidste år??
 Lidt lanterner og blomster er med til at hygge, men jeg er slet ikke færdig med at indrette huset, så der kommer helt sikkert flere ting derned, som skal være med til at give huset lidt liv!
 Planten på bordet, er et oliventræ som er gået ud. Jeg kunne ikke få mig selv til at smide den ud, da det har et rigtig fint udtryk!
 Levende lys, er noget helt specielt ude i haven. Denne femarmede lysestage giver lidt romantisk nede ved havebordet, synes jeg.
 Planten som kaldes, Pletter i luften, har jeg lidt svært ved at få til at holde i længere tid, men igen har jeg valgt at beholde den, indtil jeg finder noget andet, at plante rundt om hjertet.
 Et par hylder venter på at blive hængt op. De vil give plads til flere planter og dimser, som giver mere hygge og sjæl i huset

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Lige en lille rettelse...
    Det er ikke et Juliana Orangeri du har billede af, men et Junior Orangeri fra Pavillon Danmark, Har selv et og er mega glad for det.

    SvarSlet
  2. Hej Jesper D

    Ihh hvor er du bare heldig, at du har et Orangeri!... Hvor længe har du haft det?.. og hvad dyrker du af planter mm?
    Mange tak for rettelsen!/0)
    God søndag,
    Mv. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette