lørdag den 7. august 2010

Mor og far tid.

Efter 7 måneder med Carl-Emil ved min side, både nat og dag, er manden og jeg taget ud for at høre musik. Vi har fået billetter til Kalundborg Rockér, som holdes tæt på hvor vi bor. Min søde mor passer børnene, og både Astrid og Carl-Emil elsker at være hos momse og Arne. Så vi kan sagtens slappe af, og nyde festen- og hinanden, selvfølgelig!
Rasmus Seebach, Lars.H.U.G, Magtens Korridorer, Infernal, og Perter og de andre kopier er et lille udpluk af de navne, som vi skal høre i løbet af weekenden!

Hvis jeg skal være ærlig, og det skal jeg jo -Så må jeg indrømme, at jeg nyder at have lidt tid alene sammen med Bassen (Min mand)  Bare det at gå hånd i hånd uden et barn på armen, eller med en barnevogn foran sig, det er sørme rart!... Og Det gør mig rigtig glad, at mærke hvor gode vi er til at være sammen når børnene bliver passet!
Det er af og til svært at finde tid til hinanden med to små børn i huset, så mon ikke det er sundt for alle, med lidt mor og far tid, en gang imellem?... det tror jeg:0)

Hvis du vil, kan du godt nå at deltage i min give away, vinderen bliver trukket i morgen søndag!  

  

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre I også får tid til hinanden!
    Håber I får en super skøn weekend!

    SvarSlet
  2. Vi har haft en skøn weekend kan du tro, desværre er Astrid og Carl-Emil blevet ramt af feber i løbet af natten. Så nu vil vi bruge søndagen på at nusse godt om dem begge to!
    Hvordan er din weekend gået?

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette