onsdag den 18. august 2010

6 timer for mig selv - og tak for inspirationen!

I dag har jeg haft hele 6 timer uden børn... Og GUD hvor har det været skønt!
 Tiden er gået med at klargøre vores havehus, som vi skal bruge i weekenden, når vi skal holde sommerfest for gode venner og familie .
Efter klargøringen af huset, fik jeg tid til at sy denne kjole.
Jeg har set de skønneste kjoler inde på bloggen  her og har simpelthen ikke kunne slippe tanken om at sy en kjole til Astrid siden.
Mønstret på kjolen er fra stof og stil. Jeg har brugt det en del gange, og det er som om jeg ikke kan blive træt af det... Har allerede en ide til en ny efterårskjole, som skal laves i æbleprintstoffet, som jeg købte, da vi var i Odense i sommerferien.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den bare blevet sød, det er da en god idé at bruge det stof til et forstykke. Har selv noget af det liggende, men ikke lige nogen piger at sy kjoler til, men har fået et par ideer her på det sidste som skal afprøves inden så længe.
    Held og lykke med efterårskjolen, vil glæde mig til at se den færdig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lene,

    Tak for det.:0)
    De kjoler jeg har syet tidligere, har været lidt mere piget, så det er helt rart at prøve noget nyt:0)
    Glæder mig til at se, hvad der er for ideer du har på "tapetet";0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette