søndag den 5. juni 2011

Tillykke mor.

Min mor fylder 60 år i dag. (Tillykke igen mor, hvis du læser med?...) I weekenden har vi været til en god fest sammen med hele familien, og i morges var vi hjemme og spise morgenmad sammen med hende og Arne.  Det har været rigtig hyggeligt - og min mor har nydt dagene i fulde drag, sammen med alle hendes gæster.
Nu er både Astrid og Carl-Emil blevet puttet, og huset er gået til ro - så nu smutter jeg også ind under dynen:) (ved godt det er lidt tidligt, men Carl-Emil er morgen frisk- og kalder på os mellem kl. 05 - 05.30)
Kan du sove godt.:)
Knus fra Mette

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din mor :D Sikke et flot vejr i har haft til at holde fest i, i denne weekend :D

    SvarSlet
  2. Tak Mette:)
    Det var lidt varmt over på Gis - og jeg tror faktisk at et par af gæsterne havde lysten til at hoppe i vandet, for at blive afkølet;0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette