tirsdag den 5. januar 2010

Sne sne sne, men skal da også lige nyde at ku læse i en bog, inden lillebror kommer til verden.


Jubiiii....om 13 dage kommer vores søn til verden!!!....,men der er bare så mange ting, jeg liiige skal nå indenda.
I går fik jeg pludselig lyst til at sprættet en gammel lampeskærm op, og har da også fået klippet stoffet til en ny ud, men mangler at få syet den samme - håber at nå det i aften, når Astrid har sagt godnat!

Det er  også vigtigt for mig at have tid til at nyde Astrid og min kære mand, og for det ikke skal være løgn, ja, så synes jeg også "friheden" til at ku gøre lige hvad jeg har lyst til, uden at skulle tænke på noget andet end mig selv, synger på sidste vers!

I juleferien fik jeg læst bogen om Gun-Britt, som beskriver hendes kamp, om at nå dertil hvor hun er i dag - på trods af ordblindhed og en vanskelig barndom... God bog, som jeg godt kan anbefale dig at læse.

Jeg håber at ku finde tid og overskud i løbet af den kommende tid, til at få læst lidt flere bøger, sidde ved symaskinen, læse din blog, og selv få skrevet et par ord engang i mellem!... Plus alle de andre ting som jeg også gerne lige vil kaste mig ud i:0)

Mon det er muligt, at alle i familien kan få deres små ønsker opfyldt- jeg håber og tror på det!!!!

2 kommentarer:

  1. Tak for bog anbefalingen, jeg mangler i øjeblikket en god bog jeg kan gå igang med, så måske jeg skulle kaste mig over Gun-Britt ;)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt Julie - rigtig god fornøjelse med Gun-Britt bogen, hvis du finder på at kaste dig over den???

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette