onsdag den 6. januar 2010

Af og til bliver tingene, ikke som man havde tænkt sig!




Den anden dag gik jeg igang med at sprætte en gammel lampeskærm op, for at give hele lampen et nyt og fint udtryk. Fandt noget bestemt Tilda stof , som jeg ikke vil bruge til hvad som helst.
Fik klippet stoffet, efter den gamle skærm, så jeg var sikker på at få det flotteste resultat.
Den gamle skærm var pyntet med et kantbånd, så det måtte jeg selvfølgelig også hellere gør, MEN da kantbåndet kom på, var lampen slet ikke mig - sprætte sprætte op... og så kunne jeg starte på ny, med at få lavet kanten af skærmen fin igen!
Skærmen er lavet meget enkelt, har kun tilføjet et bånd med pom pomer på, for at lave den lidt romantisk, ind til Astrids værelse.
Jeg har det desværre sådanne, at når jeg går forbi lampen, er jeg stadig ikke tilfreds med resultatet - måske jeg bliver nødt til at finde en anden skærm, eller forsøge mig på ny, når modet til at starter forfra kommer til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette