onsdag den 2. december 2009

Vi siger snart go´dag til vores nye liv.


Når vi om ganske kort tid hopper ind i år 2010, så venter der os et nyt liv.
Vi starter den første måned på året, med at byde vores søn velkommen til verden. Det bliver helt fantastisk, at se ham, og ku kysse ham.
Jeg har været til samtale på Holbæk sygehus i dag, og har fået at vide, at omkring d. 19 januar bliver han taget ved kejsersnit. På en måde er det lidt underligt at vide hvornår vi får ham at se, og på den anden side, så er det også meget rart!
Mine tanker for tiden, går meget på, hvordan Astrid vil takle det at blive storesøster i en alder af 20 måneder.... og hvordan vi får det hele til at hænge sammen, som forældre, og som mand og kone?
Men skønt at livet byder på så store en glæde, som også giver grund til en masse tanker og følelser, som ikke altid er helt nemme at styre.

2 kommentarer:

  1. Jeg vidste slet ikke at du skal have kejsersnit, hvorfor mon det?
    Det må være vildt specielt at vide at han kommer d. 19.. Altså allerede simpelthen vide at det netop er dagen!! :)

    SvarSlet
  2. Hej Rakel,

    Jeg har valgt at få kejsersnit denne gang, fordi Astrids fødsel ende med det - hun stod forkert, og jeg føler ikke, at jeg har mod på at kaste mig ud i en normal fødsels, som måske ender i et kejsersnit!... Jeg har tænkt rigtig meget over fordele og ulemper ved det, og jeg har også været til to samtaler inde på Holbæk sygehus omkring det - Men jeg føler mig slet ikke stærk nok til at ku føde normalt, desværre! Hvordan er dine tanker omkring fødslen?

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette