tirsdag den 8. december 2009

Sengetøj og Toblerone

Lige for tiden er det lidt svært at lave noget ved symaskinen, uden lidt lækkert til den søde tand... Har ellers besluttet mig for, at den sidste del af graviditeten skulle foregå på den sunde måde, men Inden jeg havde set mig om, ja, så var der smuttet en 100g TOBLERONE ned i maven min! ... ups Mette!!!!;0)
Sengetøjet har jeg lavet til et godt vennepar, som er sat til at få en lille Viola i dag - men nu må vi se, hvornår den lille blomst melder sin ankomst!

Næste baby i kalenderen er vores lille sørøver - han kommer om ca. 6 uger.:0)... thi hiiii...Mon han skal tilbydes et stykke chokolade når han kommer ud, eller kan vi mon godt trøstes ham med en sut, og med en tår mælk????

God dag til dig, fra hende med den MEGET søde Tand.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette