tirsdag den 1. december 2009

Prinsesseengle

Jubiiii vi er nu gået ind i december, og Astrid har fået sin første pakke fra pakkekaldenderen. I pakken gemte der sig en nissehue, som hun hurtigt fik på, men som også hurtigt blev hevet af igen... tror ikke helt hun forstår, hvad sådanne en hue skal bruges til, og jeg må jo nok også indrømme, at det er mere mig, som har glæden ved at lave de små pakker til hende, end hun har som 1½ årige - men skønt er det!

Hertil morgen blev jeg færdig med to prinsesseengle som hænger fint hver for sig på de to første billeder, på det sidste billede har de fundet sammen, og nyder glasvasen med hjemmesyet æbler i.
Jeg vil ønske jer alle en fantastisk dejlige 1 december.
Kh. Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette