onsdag den 16. december 2009

Jeg er træt træt træt...


Min mave vokser og vokser, og jeg bliver mere og mere træt. Det er somom alle dele i hele kroppen bare trænger til at sove, og først stå op igen, når lillebror er kommet til verden.
Astrid har lidt dårlig mave i dag, og bare det at skulle have hende alene hele dagen, samtidig med at vi bor i ombygningsrod, fik min verden til at falde sammen hertil morgen - jeg kunne SLET ikke overskue det!
Min dejlige mand kom hjem på grund af noget med ombygningen, og kunne hurtigt fornemme, at hans højgravide kone havde brug for lidt omsorg.... Så nu er Astrid over hos hendes elskede farmor, og jeg har været en smut forbi tanken - har købt to lækre blade, en Matilde Kakao mælk og en pose Mintokarmeller...  Nu er det vist liiige til at overskue resten af dagen:0)

3 kommentarer:

  1. Godt der var noen der kunne se du trængte til lidt "alenetid" :)

    SvarSlet
  2. He he det billede oser langt væk af hygge!

    SvarSlet
  3. Hej Knæhøjkarse,
    Ja det er utroligt hvad lidt forståelse og alenetid kan gøre ved humøret, - og det er som om overskudet ligepludselig slår til resten af dagen!... Takkede også min dejlige mand, for hans hjælp!:0)

    Hej Julie, Det var også utrolig hyggeligt, og mon ikke det er meget sundt for en højgravid kvinde, at lave lidt hyggedage, inden den lille kommer til verden - DET TROR JEG;0)
    God dag i snevejret til jer begge to

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette