søndag den 6. juni 2010

Vinderen Er fundet!



 Det har været mig en stor fornøjelse, at lave min første Give Away – og det bliver ikke min sidste:0) Mødet med en masse nye ansigter inde på fru hygge, har givet mig en glæde, som giver mig lyst og energi til at lave en hel del nye ting ved symaskinen!... Tusinde Tak for inspirationen piger.! Håber jeg en dag, også kan give lidt tilbage?

Vinderen er trukket, og jeg har hentet hjælp fra min dejlige mand, som jeg i dag har været gift med i et år!.. Og som har givet mig dette smukke vedhæng.


 Her kan du se, hvem der har vundet flagranken!...

AnneDorte send mig en mail med din adresse, så modtager du flagranken med posten en af de kommende dage!

3 kommentarer:

  1. Tusind tak!!!!!Neeejjjj hvor det det helt fantaaaastisk....jeg føler mig da super duper heldig og sender straks en mail.

    SvarSlet
  2. Super flot flagranke... Den give away opdagede jeg da lige en kende for sent... Tihi...

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette