torsdag den 3. juni 2010

Holder du også pause?

En lille pause, midt på dagen!

I går var jeg alene med begge børn fra tidlig morgen, og til min mand kom fra arbejde ved 18 tiden. Det lykkedes mig at få Astrid (2år)og Carl-Emil(4½måned) til at sove på samme tid, det er ellers ikke altid det kan lade sig gøre.
Men Da roen havde meldt sin ankomst, kunne jeg læne mig tilbage i solvognen, lukke øjnene, og bare nyde solen, varmen og duften af sommer. Det var skisme dejligt!...    

Hvad laver du, i de små pauser i løbet af dagen?


   

2 kommentarer:

  1. Dejligt du kunne få lov og holde pause. Pt. kan jeg holde mange pauser i løbet af dagen, da jeg er på barsel, og min søn er i dagpleje. Så tiden til mig selv, nydes i fulde drag. Fx har jeg lige taget et fodbad og larkeret negle :-)

    SvarSlet
  2. Nøøj det lyder også godt med fodbad, og nylarkeret negle.... Det er bare med at gøre lidt godt for sig selv, når tiden er til det!:0)
    Hvornår skal du starte på arbejde?

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette