søndag den 13. juni 2010

Jeg gør det helt sikkert igen...

Min lørdag blev bare helt, som jeg havde tænkt mig. 
Lørdag kl.10 var kaffen lavet, kage, guf og frug stod klar til at tage i mod pigerne, som alle havde taget deres symaskine med!
 I de 6 timer vi var sammen, blev der snakket, klippet, syet og give gode ideer til hinanden. Det var virkelig SÅ hyggeligt- så hyggeligt, at jeg  inden længe finder endnu en dag, hvor mine børn skal nyde en hel dag sammen med farmand, imens pigerne og jeg skal sidde ved symaskinen igen . 

2 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud. Elsker selv sådanne dage, hvor man er sig selv uden mand og børn, og bare kan nyde sine interesser, og være kreativ og måske stifte nye bekendtskaber. Jeg kan være helt høj efter sådan en dag, kursus eller lign.
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Hej Stine,
    Det med at blive helt høj efter sådanne en dag, det kender jeg godt til.. Går allerede rundt og summer efter en ny dato, for en kreadag mere!
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette