tirsdag den 29. juni 2010

Toilettaske og kreadag.

 Søndag formiddag holdte jeg kreadag for anden gang – og jeg må sige, at det får mig i godt humør, rigtig kreahumør! Fem piger var mødt op, og alle fik hver i sær lavet noget ved symaskinen. Flere par Bukser, En pude, En bamse og et tørklæde var hvad der blev fremstillet i løbet af ganske få timer. Jeg fik lavet et par bukser til Astrid, som er lavet i det samme stof som toilettasken her!


Toilettasken fik jeg kun klippet ud, mens jeg var sammen med pigerne, så da jeg kom hjem i haven, måtte symaskinen med ud på havebordet, så jeg kunne få tasken færdig.

Hvor er det bare super lækkert at vi har fået sommer i Danmark – God dag til alle jer skønne blog kvinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette