torsdag den 19. november 2009

En stor dag i mit liv.

Her i sommer, blev jeg gift med manden i mit liv, og jeg mener virkelig, manden i mit liv. Det er mange år siden, jeg mødte Ole for første gang, og allerede fra vores første snak (og det var selvom jeg på det tidspunkt havde en anden kæreste) var jeg solgt! Solgt solgt solgt.
Der skulle gå tre år fra vores første snak, til vi blev kærester - og i mellemtiden sås vi kun to gange!
Vi var totalt nyforelsket, og kunne slet ikke få nok af at være sammen. Så efter vores lover lover tur til Tyrkiet, hvor vi ikke så meget andet end hinandes øjne, fik vi samme adresse.

Efter et år, var vi MEGET enige om, at det var tid til at få en baby. Men vi skulle desværre fire hårde år igennem med behandlinger mm...inden Astrid kom til verden - i dag har det været det hele vær!!!!

D. 22 maj kunne vi fejrer Astrids 1 års fødselsdag, fantastisk dag med hele familien på besøg, boller lagkage, og en masse gaver til den lille frøken:0)

D.06-06-2009
Gik jeg op ad kirkegulvet til manden i mit liv, som stod med tåre i øjene!... Det var så STORT! Hvad jeg/vi ikke vidste, da vi festede rundt og blev fejret af familie og venner, var at lillebror allereder havde lagt sig godt til rette inde i maven - og om ca. 10 uger kommer han ud til os!
Nu lever vi som mand og kone, med en datter på 1½ år, og en lillebror på vej - Er igang med at sætte huset i stand, og jeg må sige, at der er noget at se til, når man bliver "hr & fru Danmark":0)
Til April har vi været sammen i 7 år . 7 år, som bare er fløjet afsted!!!...Og gud hvor jeg dog stadig elsker ham!




2 kommentarer:

  1. Åh for en fantastisk historie altså.. Man bliver sådan helt.. ja altså helt henført.. :)) Jeg havde det på samme måde da jeg mødte min kæreste.. Altså at jeg bare vidste at ham der ham skulle jeg giftes med og have børn med.. Og havde endda kun set ham.. Så så jeg ham igen, og så blev der sat sådan en lille date op sådan en hvor der var tusinde venner osv.. Jeg vidste bare at det skulle være ham og mig, han vidste det ikke helt, da han ikke sådan havde haft rigtigt kæreste på (ikke at han ikke havde tilbud, det var bare ikke lige det der trak..) Skal også lige sige at jeg var 18 og han kun 16 (for at fylde 17 nogle uger efter) da vi mødte hinanden. Til april har vi været sammen i 10 år, og jeg har det som dig, at det er da fantastisk at sidde her idag med min drømmemand og min store datter og en lillebror på vej..Hvem ville have troet det da vi mødtes for knap ti år siden.. (altså andre end mig... ;)... )
    Nå blev lige inspireret til at udlevere mit kærligheds liv... :)))
    kh herfra..

    SvarSlet
  2. jeg blev selv rigtig glad i går, da jeg sad og skrev på min pc,det var lige før, jeg ikke kunne styre tasterne- havde bare lyst til at fortælle hele verden, hvor lykkelig jeg Er!!:0)

    Hvor mange món har det på samme måde som os Rakel???... Jeg ville ønske, at alle en dag for mulighed for at prøve det, for det er bare så vidunderligt stort!

    Tak fordi du havde lyst til at dele dit kærlighedsliv med mig!... fantastisk at høre om!:)))
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette