lørdag den 26. januar 2013

Kreadag.

Hvor er det skønt at vågne op uden smerter, det var hvad jeg gjorde i morges. Dejligt!!
Det var helt perfekt at dagen i dag skulle være uden smerter i skulderen, for jeg havde planlagt kreadag for 9 kreative " tøser".
Vi har hygget os, syet, snakket og spist en masse lækre sager- det er lige noget for Fru Hygge! :)
Jeg fik syet en kjole til Astrid og en bluse til Carl-Emil. Billeder af tøjet kommer senere!:)

Tak til kreapigerne for en dejlig dag!!<3

Hvad har i lavet i dag?

Stooore smil fra Mette













12 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud :-)
    Dejligt med en god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også super hyggeligt, og skønt med så mange timer ved symaskinen:)

      Slet
  2. Det så koselig ut.
    Ja, det er etter å ha vært syk, man virkelig setter pris på å være frisk.
    Ikke gøy når kroppen streiker.
    Håper du får en fin dag i morgen og:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal sætte stor pris på at være frisk, for det er ikke sjovt når kroppen gør ondt!
      god søndag til dig og dine:)

      Slet
  3. Sikke hyggeligt med en krea-dag og sikke dejligt med en smertefri skulder. Her er dagen gået med at give krea-værelset en omgang ny maling. Sikke det trængte... Imorgen skal der hænges lidt op på væggene og ryddes op i det sidste. Det bliver bare så skønt. Så mangler krea-lysten bare... men den kommer vel igen i takt med det lyse vejr og nye forårsstoffer :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.
      Jeg håber for dig at krea-lysten vender tilbage, men mon ikke nu hvor du giver værelset en ny gang maling mm:0)
      Kh. Mette

      Slet
  4. It definately looks as if you all had a great time :)

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Det er så dejligt når man kan samles til en dag, hvor man bare for lov til at være kreativ :-)) og så en hel dag!! <3

    Jeg glæder mig til at se billederne af kjolen og blusen du har syet <3

    Rigtig god week-end søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte.
      Jeg ELSKER de dage, hvor vi samles til kreative timer ved symaskinen- det er "guf" for Fru Hygge kan du tro;0)
      God søndag til dig og dine!
      Knus Mette

      Slet
  6. Ej Mette, hvor mødes I mon henne? Måske man kunne få lov til at komme med en anden gang :-) Kh Randi

    SvarSlet
  7. Hej Randi.
    Du skal være meget velkommen næste gang.. Vi låner min mands kantine ude på hans værksted, der er god plads og borde til alle:0)
    Jeg giver lige besked når når en ny dato er på plads:)
    Kh. mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette