tirsdag den 17. april 2012

Min favorit i klædeskabet.




I weekenden fik jeg syet kjolen på billedet. Den er med flagermusærmer og rib forneden. Kjolen er syet i Jersey stof fra Stof og Stil. Meget let at sy, og det er jo ikke så tosset, når det er blevet til min favorit kjole:)


Jeg har fået nye mærker, hvor på der står, FruHygge.dk... Jeg har IKKE en hjemmeside, endnu- men det får jeg:)


Hvad er dit favorit tøj for tiden?

Jeg har også gået syet en nederdel til Astrid, den kan du se her på bloggen i morgen!

Ha det godt til vi ses igen.
Knus til alle som læser med, fra Mette

6 kommentarer:

  1. den er simpelthen blevet så fin Mette!! Jeg er hjemme med Valdemar i dag der hoster og hoster, den lille stakkel. Så jeg fik lige afsluttet nederdelene til Anna, mens han lå og puttede i barnevognen :D

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed :O) Wauw siger jeg !!!!!!!!! Klem Betina

    SvarSlet
  3. Den ser bare super skøn ud!

    SvarSlet
  4. Hvor er den sød lige mig med de flagermus ærmer.

    Dejligt du har orlov og ro til at vise alle dine fine sager.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Mette Kathrine - god bedring med Valdebassen:)

    Betina, Mange tak:)

    Binemor, den stammer ingen steder og er super behalig at have på:)

    Susi det er også lige mig med flagermusærmerne. Du kan tro, jeg NYDER orloven - det er SÅ SKØØØNT!:)

    SvarSlet
  6. Hvor er den lækker. Vil du ud med, hvor du har mønstret fra ;o)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette