onsdag den 25. april 2012

Emilos holder en fridag..





Storesøster Astrid er taget på bondegårds besøg sammen med børnehaven, og Carl- Emil holder en fridag.
Som i kan se på billedet, så står den på råhygge herhjemme. Det regner og regner så vi købte en stor lækker snegl med hjem fra Kvickly, da vi havde afleveret Astrid. Mums.
Carl- Emil og jeg har ikke de store planer i dag, vi skal bare hygge os, og nyde at have god tid sammen!
Hvad skal du lave i dag?
God dag til jer derude!
Knus fra Mette

5 kommentarer:

  1. Åårrhhh Mette (Emilos), så går vi om bord.....
    Bedre findes ikke ;0)
    Hygge hygge hygge og knus Famse.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud..
    Jeg har også en "fridag" i dag, men når man er studerende er der altid en opgaaave der skal skrives.. suk.. Godt jeg snart er færdig! :)
    Men mon ikke der kan blive tid til at bage en banankage til kæresten, til når han kommer hjem.

    SvarSlet
  3. Ahhhhhh, fingrene lige klar til at komme til at tage lidt af glasøden... uhmmmm sådan kunne jeg også godt have fundet p at spise sådan en lækker snegl ;o)
    Dejligt hyggebillede, håber I har haft en rigtig dejlig dag.
    Her har solen skinnet dejligt hele dagen og Victor har for første gang haft en legekammerat med hjem så vi har lige hygge os med boller inden vi skal med kammeraten til fodbold, hvor Victor skal spille for første gang :o) :o) :o)
    Dejligt at læse du nyder din orlov.

    Krammer fra Jill

    SvarSlet
  4. Jeg har været på besøg hos min søde venide og rigtig hygget med dejlig mad og tøse snak...

    Hvor er det hyggeligt med en ekstra fridag til dig og Emil, det er så hyggeligt...

    Den ser god ud den snegl uhmm..

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. En god snegl er altid godt, men en dejlig dag med Emilos, er endnu bedre!:) Vi hyggede os, og nød dagen hjemme- uden de store udsving! SKØNT

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette