mandag den 16. april 2012

9års kærestedag.<3... Og krydderurter i zinkbalje.

I dag er det 9 år siden, manden og jeg kyssede første gang. Det er slet ikke til at forstå, som tiden den går.:) Jeg har lavet en lille zinkbalje med krydderurter til ham. Han elsker at lave mad på grillen, og så er det da oplagt at have urterne tæt på?:)


Af urter har jeg valgt: Citronmelisse, citrontimian, bladselleri, rosmarin, persille, karryplante og purløg.


Et kort med lidt tekst bagpå, skal han da også have:)


En god flaske hvidvin er også lagt i baljen, den kan han nyde lidt af, næste gang han laver mad på grillen:)

Rigtig god dag til alle jer som læser med:)
Knus fra Mette

5 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen !! .... sikke en dejlig gave den bliver han helt sikkert glad for. Sådan en zinkbalje vil jeg gerne ha´ fat i den skal nu "bare" bruges til badebassin til børnebørnene.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt!!!

    Tillykke med dagen, håber i nyder den rigtig meget og husker tilbage på en skøn tid..

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. tillykke med 9 års dagen! Sikke en fantastisk gave, det kan da godt være jeg låner den søde ide :D

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen. Vi havde faktisk 9 års bryllupsdag for 4 dage siden.
    Rigtig god ide´ med krydderurter i en balje tæt på grillen.
    God aften
    Kh

    SvarSlet
  5. Hej Piger,
    Vi havde en hyggelig dag/aften...Manden kom hjem med en smuk buket blomster, og vi var alle fire ude at spise;) Astrid Elsker når tager ind til byen for at spise mad. Det sker ikke så tit, så når vi kommer afted, så nyde hun det fuldt ud:)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette