mandag den 2. januar 2012

Godt Nytår... og årets første bukser..

Kære læser.
Jeg ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår. 
 Et nyt år, som for mig skal bruges på endnu flere timer ved symaskinen. Jeg har besluttet mig for at prioritere mine kreative sider endnu mere i år 2012. 
En TO DO list med de ting som jeg skal have syet, er allerede lavet... Det første på listen er en pung til mig selv, og så skal jeg have lavet et "penalhus" til strikkepinde.

 Et par posebukser fik jeg lavet færdigt i går - mønstret er fra december udgaven af Sy Magasinet.
Lommer med kantbånd.
En stribet stjerne er plantet lige bagpå "numsen"

Buskerne har jeg syet til Carl-Emil- og når hans små ben har vokset sig lidt længere, så er de klar til brug :0)
Jeg bliver lige nødt til at høre, hvad du vil prioritere i år 2012?

Januarknus fra Mette

6 kommentarer:

  1. jeg er helt klart med på mere krea tid i det nye år, så vi må lige snart have os en krea aften :D

    SvarSlet
  2. Bestemt mere tid ved symaskinen, har et hav af ting der venter på at blive afsluttet og repareret, men der ud over så har Bastian (vores køre gamle hund) og jeg bestemt os få at absolut første prioritet hver dag skal være en tur UD, det har vi ikke været god til og depression m.m. har sat sine kilo!!!! vejer nu mere end jeg gjorde som højgravid med alle 3 unger, det er s.. da deprimerende :o)
    Det skal den gamle hund og min gåtur rode bod på i det nye år :o) :o) :o) hehehe godt her er tømt ud af småkager, julesnolder m.m. nu står der en bøtte med små gulerodshapsere klar til mig i køleren.

    Håber dig og din kære familie må få et rigtig godt år i 2012 og uhhhhh jeg glæder mig til at se flere Fru Hygge kreationer.

    Krammer fra Jill

    SvarSlet
  3. ..mere børnetid og mindre rengøring er helt klart på listen, som også indebærer flere DIY på bloggen og endnu flere kager :)

    SvarSlet
  4. Mette Kathrine... Hvad siger du til kreahygge på onsdag?

    Jill: En god gåtur hvor der er tid til at tænke positive tanker, kan give meget på forskellige måder!:)... håber Bastian og dig får tabt det i ønsker jer, og at i også vil bruge gåturerne på at nyde duften af årstiden:)
    Der er snart forår på vej... Juhuuuuu:0)
    Godt nytår søde.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  5. Lene´s kage-design.. Det lyder som en rigtig god ide:0)

    SvarSlet
  6. Nu på onsdag går ikke. Vi har en fremvisning på huset torsdag og skal gøre rent onsdag aften. Men...skriver lige på facebook :D

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette