torsdag den 29. december 2011

Give Away hos Fru Hygge

Det er ALT for længe siden, der sidst har været en give away her på bloggen, så nu skulle det være. Denne gang kan du vinde en af mine hårbøjler.

 
Du deltager på følgende måde:

1 lod for en kommentar

2 lodder for en kommentar + at være/blive fast læser

3 lodder for en kommentar + fast læser + linker billedet på din blog.


HUSK at skrive hvor mange lodder du deltager med!

Jeg trækker vinderen d 21 januar…
 
Godt nytår til alle...

Mange nytårs knus fra

Mette

21 kommentarer:

  1. Godt Nytår til dig også. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  2. den er rigtig fin, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn, jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  4. ahhhh men jeg er da fluks med på 3 lodder, det er lige hår krims krams for de 2 tøspiger her i huset ;o)

    Knus Jill

    SvarSlet
  5. også godt nytår til dig. Deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  6. Hvor er de smukke.. er med på 2 lodder og krydser finger..
    smil fra Tina.. og godt nytår..

    SvarSlet
  7. To lodd til meg.
    Ønsker deg og dine ett godt nytt år!

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot, jeg deltager med 2 lodder, og rigtig godt nytår til dig.
    Birgitte/Zopearl

    SvarSlet
  9. Jeg kaster to lodder og siger samtidigt godt nytår:-)

    SvarSlet
  10. Hvor fin. Jeg er med med tre lodder

    SvarSlet
  11. Vil meget gerne deltage med 2 lodder... :-)
    Linda
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hej vil gerne være med på 2 lodder, glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  13. En supersød kreation! Nyder at se andres kreative evner komme i spil!
    Deltager med 1 lod
    Tina
    Tina@female-fertility.dk

    SvarSlet
  14. Hvor er de fine. Deltager med 2 lodder, glæder mig til at læse mere her hos dig

    SvarSlet
  15. Oh, så fin! jag är med på 3 lotter.

    SvarSlet
  16. Sådan en vil jeg da elske at vinde. så er med på 2 lodder..
    smil fra Tina

    SvarSlet
  17. Nydelig hårbøyle!
    Den hadde min største jente elsket!
    To lodd på meg :-)
    (kommentar/ følger)

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  18. hejsa
    wow en flot hårbølje
    jeg er med på 3 lodder
    http://1ret2vrang.blogspot.com/
    hilsen Lis

    SvarSlet
  19. super sød hårbøjle .. helt sikkert en vinder i selvforkælelsen <3

    Jeg rydder hele bordet og snupper alle lodder og håber du kigger forbi min blog med et par giveaways kørende nu

    www.spuurspot.blogspot.dk

    fløjter stille og roligt så du lige kan høre jeg har været her .........

    Kh June

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette