mandag den 8. november 2010

Hækle hygge i Hørve.

I går var jeg til hækle hygge i Hørve sammen med Karen Klarbæk og 13 andre kvinder.
Det var en super hyggelig eftermiddag, som desværre gik alt for hurtigt... jeg fik kun hæklet lidt af en svamp, som jeg så har lavet færdig i dag. Snakken gik fint rundt om bordet, hvor vi alle sad med hver vores hæklenål og garn. Karen havde taget kopier af nogle af hendes opskrifter som vi alle fik glæden af. Hun var også sød at komme med gode hækletips, som jo er guf for en nybegynder som mig!:0)
Hvis vi havde haft lidt mere tid, ville jeg gerne have hørt meget mere til de andre piger, som ligesom mig, sad og koncentrerede sig om deres hækleprojekt. Men måske det bliver en anden gang?
Jeg vil rigtig gerne deltage, hvis der kommer en hækle-hygge-dag igen?


  

5 kommentarer:

  1. bare det var mig der havde været i Hørve i går .... ville da gerne ha´mødt jer, andre bloggere :) wauw for en lækker svamp det er blevet til :)
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet flot:-) Og tak for en hæklehyggelig eftermiddag:-)

    SvarSlet
  3. Nej den blev super super fin.
    Dejligt du nu er på banen med hæklerier.
    Næste gang kan det blive uden nødvendig hæklenål....det er jo bare en undskyldning for at mødes og hygge helt vildt.

    Dejligt at møde dig og de andre.
    Karen

    PS. Super skøn svigermor :)

    SvarSlet
  4. Marianne du må med næste gang vi skal hækle - det var super hyggeligt, kan du tro.

    Hanne jeg er i fuld gang med at hækle en af dine linser- jeg er helt tosset med dem!:0)
    Er det okay for dig, hvis jeg "smider" den på bloggen når den er færdig, og linker til dig?
    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog!.. Glæder mig til at følge dig, i dit kreative univers!

    Karen, svampen er færdig og en kage er på vej:0)...Det er virkelig skønt med de små hækleprojekter!

    Rigtig God aften til jer alle tre!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Det lyder som en helt fantastisk søndag, er kun en lille smule misundelige... og det er også løgn, er da både grøn og gul i hovedet af misundelse :o) Super flot svamp du har fået produceret.
    Glæder mig til at se mange flere hæklesager fra dig ;o)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette