onsdag den 21. oktober 2009

Fra græskar til nålpude



I efterårsferien havde vi glæden af, at bo på Vesterbro fra torsdag til søndag, sammen med min bror, svigerinde, plus deres to dejlige børn Karla 8år og frida 5 år
En eftermiddag hvor vi var en smut i panduro hobby, fik vi lyst til at lave græskar til halloween...så vi købte filt, nål og tråd, og gik starks igang med at sy, da vi kom tilbage til lejligheden på Vesterbro... Her er et af de græskar som pigerne og jeg fik lavet.
(Jeg glæder mig rigtig meget til Astrid kommer i den alder, hvor hun også kan sidde at sy sammen med mig.)

lige pludselig mens jeg sad med græskaret i hånden, fik jeg den ide, at den gamle nålpude skulle skiftes ud, og her kan i se, hvordan et græskar kan udvikle sig til en nålepude:0)
God dag til jer kreative piger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette