torsdag den 24. september 2009

vil da også lige prøve de der kugler

I går var jeg i Stof og stil sammen med en god veninde, og fik købt to af de der yo-yo maker. Kunne slet ikke vente med at komme igang - her er et par af kuglerne jeg har fået fremstillet.

Jeg ved ikke endnu hvad jeg skal lave ud af kuglerne, men måske der popper en ide frem inden længe!















Livet som hjemmegående "husmor" er faktisk helt rart. Jeg er sygemeldt på grund af graviditeten, og skal være hjemme, frem til vores søn melder sin ankomst. Jeg må indrømme at jeg ikke var meget for at gå hjemme, men når det kommer vores kommende baby tilgode, så er det med at få det bedste ud af tiden hjemme... og det får jeg også! Må indrømme at jeg nyder at have lidt tid for mig selv, og at der er mere tid til at sy, lave lækkert mad til mand og barn, og så er der jo god tid til at drikke kaffe sammen med veninderne - ren råhygge!

Astrid nyder godt af, at jeg er hjemme, og det er da også blevet til et pippi forklæde og et par Berberbukser til hende!

Fik også købt et kjolemønstre i stof og stil, og skal igang med at sy lidt til mig selv, nu hvor maven vokser og vokser... venter også på at finde årets nisse eller andet sjovt juletamtam, som jeg vil lave i år. Hvis i har en god ide til "Årtes" juleting, så modtager jeg gerne forslag!

Tænk engang, der er kun tre måneder til juleaften i dag:0)


2 kommentarer:

  1. Hej Mette...
    Tak for din kommentar på min blog.. Mon I har fået bagt lidt??Jeg kan se, vi er næsten lige langt i nr to graviditet.. Jeg er sat til midt i februar, så det er lidt spændende.. Vi ved stadig ikke hvad det bliver, men håber at få det at vide når vi skal til scanning d 7 okt.. :) Det må da være dejligt at kunne gå hjemme og nyde resten af graviditeten. De små ting man kan få lavet.. jeg døjer selv med en bækkenløsning, så er lidt spændt på hvor længe den holder.. :)

    kh Rakel.

    SvarSlet
  2. Hej Rakel

    trod de gode stemningsbilleder hjemme fra dit køkken, er det desværre ikke muliglig at bage hjemme hos os for tiden - vi er igang med at lave vores stue etage om, og lever pt. uden vores ovn:0(... Ikke godt planlagt, når min krop tit kalder på kage og søde sager - måske det er en lille slikmund som ligger og hygger sig inde i min mave??;0)
    Tillykke med graviditeten!... det lyder ikke godt med bækkenløsningen, men jeg håber du på trods af den, kan nyde maven vokser, og at du stadig kan hygge dig med alle de skønne projekter du har i sigte! Har du en fornemmelse af, om det bliver en dreng eller en pige i skal have?
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette