torsdag den 22. august 2013

www.fruhygge.dk fylder 1 år - se de gode fødselsdags tilbud her på bloggen!

Kære læsere.
Min skønne netbutik fylder 1 år søndag d.25 august ( samme dag som mig selv ,sagde hunden) det vil jeg selvfølgelig gerne fejrer sammen med jer.
 
Hvis i bor laaangt væk fra Kalundborg har jeg fundet forskellige varer frem på netbutikken, som jeg har sat priserne ned på. - www.fruhygge.dk
 
Til jer som bor tæt på Kalundborg- i skal være meget velkommen til at komme forbi butikken på lørdag mellem kl. 9.00 og kl. 13.00.
 
I butikken er der også gode fødselsdagstilbud, plus
jeg server kagekone og kaffe - indtil den er spist;0)
 
Jeg GLÆDER mig ubeskriveligt meget til at se en masse glade kunder i min butik.
Stort fødselsdags kram fra
 
Fru Hygge /Mette










Fru Hygge betaler fragten ved køb over 400kr
 
Følg Fru Hygge på facebook - tryk HER
 

1 kommentar:

  1. Det bliver spændende ,Mette. Glæder mig på dine vegne...
    Stort tillykke med både det ene og det andet.
    Knus Svigermor.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette