søndag den 4. august 2013

Vinderen er nu fundet.

Så nu kan den heldige komme igang med at poppe popcorn til hele familien;0)

Vinderen blev ud af 65 deltager Mette Møldum - Stort Tillykke Mette.
Hvis du sender mig en mail til kontakt@fruhygge.dk så skal du meget snart modtage skålen:) 


Til alle jer der ikke var så heldige, kan jeg varmt anbefale skålen fra Krasilnikoff. få mere info på www.fruhygge.dk 

I kan finde masser af skønne ting i kataloget fra Krasilnikoff, som i finder HER - OG husk endelig, at jeg gerne bestiller de nye varer hjem, hvis i ønsker det!:)

Tak fordi i havde lyst endnu engang til at være med i min Give Away...
Knus fra Mette 

1 kommentar:

  1. Stort tillykke Mette :)
    Ønsker dig en dejlig dag.

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette