torsdag den 13. september 2012

Det er blevet tid til at sige farvel:)




Jeg er i fuld gang med at rydde op- og smide ud.:)
For ikke så længe siden tømte jeg loftrummet for baby tøj og baby tilbehør- nu er det blevet havehusets tur. Det skal nemlig snart pilles ned, så vi kan få plads til vores kommende orangeri/ drivhus:)
Det er min søde Svigerfar som for mange år siden byggede Havehuset. Men nu er det blevet tid til at sige farvel til det. Min mands moster vi gerne overtage huset, så nu får det en ny plads, i en anden have! Skønt!


På billedet herunder kan du se hvordan vores kommende drivhus kommer til at se ud... Det skal lige siges, at den model vi har valgt, ikke er lige så højt som det på billedet.. Vores model hedder, et Helios orangeri!!


Tror slet ikke jeg kan vente til det bliver forår!!:)

God dag til alle jer derude!:)
Knus fra Mette

4 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Det er sådan et smukt orangeri, kan godt forstå du har svært ved at vente med at komme igang med det - bare det var mig, men jeg har en lille bitte rækkehushave, så det er der overhovedet ikke plads til :-(
    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  2. Først undrede jeg mig over hvorfor huset skulle fjernes, så kom jeg pludselig i tanke om din gave, og så gav alt mening.
    Kan godt forstå du glæder dig!
    Vi pønser på noget ligende i sommerhuset :)
    Hav en dejlig dag
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  3. Hvor fint. Og dejligt andre kan få glæde af huset.

    SvarSlet
  4. Det da bare helt vildt, det så smukt det Orangeri.

    Glæder mig til at se meget mere.

    Knus Susi

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette