torsdag den 10. maj 2012

Juhuuuu... Se lige hvad jeg har vundet.

Hvor heldig har jeg lov at være... 
Jeg har vundet en give away hos min søde veninde Mette, som har bloggen Sirianna.
I går da vi var til kreaaften sammen, fik jeg min gevinst med hjem - Tusind tak for alle de fine ting, Mette!:)

Hvis du vil se en kreativ blog, så kig forbi Mettes blog, Sirianna.

I dag har jeg en feber ramt Emilos hjemme. Lige nu hygger han med at se Bamse og Kylling, i mens jeg surfer rundt i det skønne blogland. Astrid har også været hjemme et par dage, men hun er i børnehave i dag. Det er SÅ skønt at dele hele dage samme med børnene - og de begge nyder godt af, at have mor for sig selv engang imellem. 
Jeg elsker mit "nye" liv - her er tid til at nyde de små ting i hverdagen.. det er fantastisk!

4 kommentarer:

  1. Heldige dig!!!
    Det papir med ræven er bare super sødt...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig med din gevinst! Lyder som nogle rigtig hyggelige dage - noget af det, jeg virkelig værdsætter i hverdagen. Kig forbi min blog www.hverdagenslillelykke.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fine ting du har vundet ! Heldige dig.
    God weekend
    Kh hanne

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette