mandag den 27. februar 2012

Ahh.. Nye natbukser er syet





Carl- Emil og jeg har holdt en feriedag sammen i dag. Vi har fået lavet en masse praktisk, men på den hyggelige måde:)
Jeg fik også lidt tid ved symaskinen, og et par dejlige natbukser blev det til:) Natbukserne er super rare at have på, så de er allerede taget i brug, selvom der går et par timer inden dynen kalder!:)
Nu vil manden og jeg ind på sofaen og se filmen, Klassefesten:).. Det skulle være meget sjov..??
Hvad skal du lave i aften?
Knus Mette

4 kommentarer:

  1. De ser super behagelige ud :) God fornøjelse med filmen.

    SvarSlet
  2. de er blevet rigtig fine Mette :D rh klassefesten skulle være SÅ sjov, den må jeg også se meget snart!

    SvarSlet
  3. Skal også se den senere (er først lige kommet hjem fra job) ..... håber den er god ;-)

    SvarSlet
  4. Filmen SKAL i altså se - den er suuuper sjov!

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette