fredag den 23. september 2011

Hun elsker glimmer!:)




Jeg har siden i onsdags ligget syg med ondt i halsen. Øv øv.. Og I dag har jeg Carl- Emil hjemme, han er også blevet syg. Han hoster og snotter- den Stakkels lille bassemand!
Carl-Emil har hygget sig med bamse og kylling på dvd'en, imens jeg har syslet lidt med hårbøjlen her.


Hårbøjlen er til Astrid - hun skal have den på i morgen, når vi skal til fætter Marc's 18 års fødselsdag.
Hun elsker glimmer, og har flere gange spurgt til en glimmerkjole. Kjolen er syet, men hun har endnu ikke set den:) Jeg håber hun bliver glad, når hun senere i dag får kjolen og hårbøjlen!..

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin Mette!! Vil rigtig gerne også se kjolen du har syet til glimmerpigen :o))

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød. Jeg er sikker på at den bliver et hit hos den unge dame ;o)
    Rigtig god bedring til dig og lillebror.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette