torsdag den 1. september 2011

GreenGate Hårspænde..

Jeg kom for noget tid siden forbi Anna Svennings skønne Blog, laralil. Da jeg så hendes hjemmelavede hårspænder, som hun har lavet til hendes datter, kunne jeg næsten ikke vente med at lavet et selv. Anna har på hendes blog lavet en DIY på hårspændet, så hvis du også vil lave et, så skal du bare trykkeHER
Hårspændet som jeg har lavet, har jeg lavet af stofresterne fra et Green Gate viskestykke. Knappen er i den skønneste gule farve, som giver blomsten et friskt pust, synes jeg! To blomster mere ligger klar til at blive syet sammen, og for at give dem et andet udtryk end den første blomst, vil jeg sætte knapper på, som er i andre farver.
Anna tusinde tak fordi du deler ud af dine kreationer, det er vildt inspirerende kan du tro!

5 kommentarer:

  1. Hej Mette - hvor er den bare rigtig fin.
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Tak Jette:)
    God aften til dig også..
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og så i Greengate hi hi...

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint hårspænde. Tak for linket, jeg da lige smutte forbi den blog og lure DIY'en ud.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Susi: Ja, det er jo skønt at kunne bruge de små stofrester, fra et lækkert Greengate viskestykke:)

    Camilla: Ja slå endelig vejen forbi hendes blog:)
    God weekend til dig også:)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette