tirsdag den 12. april 2011

Min store pige glæder sig..

I slutningen af denne månede skal Astrid sige farvel til hendes vuggestue - hun skal starte i børnehave, sørme så... Og når jeg skriver sørme - så er det fordi jeg slet ikke kan forstå hvor hurtigt hendes tid i vuggestuen er gået! .... puha... inden jeg ser mig om, så skal hun jo i skole:)... En gang imellem ville det være rart, hvis man kunne få tiden til at stå stille, bare lidt.... NÅ MEN...Drikkedunk og madkassen er købt, og min store pige glæder sig heldigvis rigtig meget til at starte i børnehave.:)  

6 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare spændende og virkelig STORT når man sådan starter i børnehave - iiihh altså, ja tiden den går bare derudaf - jeg har også en lille stor pige som snart skal starte i børnehave!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Uha Mette, det er også et stort højdepunkt! Både for far, mor og barn :o)Herligt billede af Astrid!

    SvarSlet
  3. det bliver super spændende. Det er altså også fedt for de frække tøser at komme i børnehave!! Man kan godt mærke at det er tid til nye udfordinger ik? Det er også altid spændende at høre alle de nye gloser de lærer i børnehaven...hmmm!! Der kommer mange sjove ord med hjem.

    SvarSlet
  4. Ja, hun er bare SÅ klar, den lille/store pige og jeg vil lige knytte en kommentar til Mette Kathrine med hensyn til nye gloser.
    Jeg havde givet Astrid højrød neglelak på og sagde:"Hvad tror du nu, mor siger?" - og Astrid svarede:"Hun siger, hollld da kæft". :O)
    Det skal nok blive sjovt...
    Kh. Lene (Famse)

    SvarSlet
  5. SKØNT billede :0) Jeg kan sagtens følge din tanke med at kunne få tiden til at stå stille - bare lidt ;0)
    Vores den ældste skal starte i SFO 2. maj - puha! Det er store sager synes jeg - men han er klar og har haft nogle fantastiske år i børnehaven..
    Pøj pøj med hende i børnehaven..
    KH.

    SvarSlet
  6. Hej Piger.

    Jeg vender tilbage i aften.. ha en rigtig skøn fredag!

    kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette