søndag den 25. juli 2010

Nu er det slut.

I gennem Carl-Emils graviditet har jeg kun nippet til et glas rødvin ganske få gange. Lysten til vin, øl mm. har simpelthen ikke været der, og det passer jo helt fint, når sundhedsstyrelsen anbefaler at man skal holde sig helt fra alkohol.

Inden for den sidste måneds tid har Carl-Emil ikke haft den store lyst til babsen, og især ikke efter han er begyndt at få almindeligt mad. Først på ugen fik han babs for sidste gang – Så NU ER DET SLUT med at amme…. Det er lidt underligt at tænke på…. Og hvem ved, måske jeg aldrig mere får mulighed for at gøre det igen. Det kan jeg slet ikke forholde mig til lige nu!

Men når nu man siger farvel til noget, siger man jo også goddag til noget andet…. I aften ude i forteltet på campingvognen (vi er på sommerferie i Bogens, på Fyn) vil jeg sige goddag til en Mokai (cider med smag af hyldeblomst) og måske et lille glad rødvin. Det bliver hyggeligt, at ku nyde et glas vin sammen med manden min, igen!

6 kommentarer:

  1. Hej
    Den er ihvertfald supergod - har nemlig lige nydt en. Kan godt huske det andet. Men du vænner dig hurtigt til det:-) Nyd din cider

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse :) Nyd det!

    SvarSlet
  3. Åh ja - det er svært at sige farvel til ammestunderne!! Det var bestemt værre for mig end for August - men ja det giver jo også nye muligheder (både mht alkohol og pasning *s*).

    Skål og smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Ja der passer ordsproget: "Når en dør lukkes, så åbnes der et vindue" meget godt:-)
    Det må bare have været skønt at kunne amme så længe...

    SvarSlet
  5. Hejsa sikken nogle fine ting du får lavet. Mange sommer hilsner Betina Sommerhusstil.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Små Hverdagssysler
    Jeg nød min Cider, kan du tro... Og jeg er helt sikker på, at du har ret, når du siger at jeg inden længe har vent mig til "friheden":0)

    Sandie.

    Tak - det var skønt at nyde en dejlig kold cider med manden:0)

    Mia.

    Ja det giver en frihed- som man jo også skal til at finden ud af findes!.. har næsten glemt, hvordan det er at have lidt tid for sig selv.

    Rikke.
    Det har været skønt at amme Carl-Emil så længe, men mon ikke det også bliver sundt at åbne et nyt "vindue":0)

    Hej Betina.

    Tak for din sommerhilsen. Jeg melder mig som fast læser ¨på din blog når jeg er færdig med at skrive til dig!:0)
    Hyggeligt at du havde lydt til at komme forbi min blog!
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette