fredag den 2. april 2010

De kære børn, kan gøre en blød om hjertet!

Det er påske, og vi holder fri alle sammen! Tiden går med hjemmelig hygge, færdigegørelse af små projekter i stuerne, kaffebesøg, leg og spas sammen med Astrid. 
Det bliver også til en masse smil fra Lillebror Carl-Emil, som nu er 2½ måned. 
Jeg føler mig virkelig lykkelig, sammen med min mand, og vores to børn! Små smil, og familie hygge kan virkelig få mig til at føle, at jeg er den lykkeligste kvinde, på denne jord.

Livet med børn, er bare så stort!!
JEG ELSKER DET!!!

1 kommentar:

  1. Hej Mette...
    Jeg følger dig og dine herlige børn, men har bare ikke tiden til de kommentarer.. Kender du det? :) Hvor ser han bare ud til at blive stor og lækker den Carl-Emil, og lidt skægt at vi i sidste ende endte ud med samme navnevalg... Her bliver Carl-Emil også stor og også Frederikke faktisk.. Indsimellem synes hun dog næsten at hun er for stor, for hun synes jo at hun kan klare det hele.. Det er lidt strengt indimellem at skulle vogte sådan over at hun ikke gør noget ved ham hun ikke skal fordi hun ikke kan magte det.. Men ellers er det da fantastisk at gå fra 3 til 4... :)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette