lørdag den 20. marts 2010

Påske...

Når jeg tænker påske, ja så tænker jeg fridage og råhygge sammen med min dejlige mand og vores to skønne unger. Vi har endnu ikke planlagt, hvad der skal ske i påsken, men en påskeforkost er helt sikkert noget af det vi ser frem til at skal nyde - Børnenes Mormor har allerede sagt, at hun laver lækkert mad en af dagene! Tak mor:0)
Vi skal også male på æg, og selv det flotteste æg, slipper ikke for en tur ned af bakken!
Det bliver sjovt at se Astrid, være en del af det med at trille æg.... og hvad siger hun mon til at se de Æg, hun plejer at spise på rugbrød,  først blive malet, hvorefter det stakkels æg får en tur ned af bakken???..
Påske betyder også forår, og klargøring af have - og jeg GLÆDER mig til at nyde den!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette