mandag den 1. oktober 2012

Hvad er for dig en god adventsgave?


 Jeg er i gang med at finde ud af, hvad der kunne være gode adventsgaver - så derfor vil jeg høre jer om  i har lyst til at hjælpe mig? 
Jeg har fundet lidt forskellige ting frem fra min butik www.fruhygge.dk og ville blive super glad hvis i vil nævne et par ting, eller fire, som i synes kunne være gode adventsgaver. I er også meget velkommen til at læse mere om varerne, det gør i ved at trykke på linket under hvert billede:) 













PÅ forhånd 1000 tak - og Ha det godt til vi ses igen.
knus fra Mette

6 kommentarer:

  1. Klokkebordkortene, JULstagen, og de to slags trommer!...
    Dejligt at du spreder julestemning - det går jeg ind for;o)

    SvarSlet
  2. Hjælper gerne... ;-) Jeg ville blive rigtig glad hvis jeg fik de fine duftposer, lys, lampe og en lille oval julestage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak til dig også..Skønt at få lidt gode ideer til valg af adventsgaver!:)

      Slet
  3. Ihh jeg ville blive så glad for at få alle tingene. Desuden synes jeg også at dit fine russiske æg i fattigmandssølv skal på listen - det vil jeg ihvertfald gerne have i adventsgave ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det russiske æg må rigtig gerne komme på listen:-)
      Tak for hjælpen Camillaeli:)

      Slet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette