fredag den 23. marts 2012

Et års orlov.


Om en uge, siger jeg for en periode farvel til mit arbejde, i ET HELT ÅR!!!..Jeg skal på orlov. Det bliver SÅÅÅ SKØNT!

Ungerne skal nydes endnu mere, symaskinen skal på overarbejde, manden skal arbejde med god samvittighed, havens skal ordnes, butikken skal nusses om, familien skal plejes, dagene skal nydes fra morgen til aften, veninderne skal besøges, kager skal bages, en lille lur på sofaen skal tages… og SÅ skal jeg surfe rundt i det skønne blogunivers ... DET BLIVER SÅ FEDT!!!!
Rigtig god weekend til dig og dine...
Knus fra Mette

13 kommentarer:

  1. Tillykke med det. Det bliver så skønt for dig og jeg håber at du vil nyde hver eneste dag. Jeg glæder mig til at se en masse krea fra dig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. yes Mette det bliver så godt!!! Glæder mig til at se alt det der kommer ud af din orlov og kommer gerne forbi til kaffe og hygge og en god snak :D

    Kram

    SvarSlet
  3. For vildt. Det er vist sådan et år mange af os drømmer om. Tillykke og nyd det i fulde drag!!!

    SvarSlet
  4. Det lyder da bare så lækkert, måske kunne man godt blive en smugle misundeligt ;-)Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Åh... hvor skønt for dig og jer. Kan mærke hvor meget det betyder for det. Du vil nyde hvert et minut og jeg vil følge din blog.
    Knus Jette

    SvarSlet
  6. hvor lyder det da bare alt for hyggeligt. Bare 1 år hvor du kan gøre lige det DU vil ( sådan næsten da :o) ).
    Håber ungerne kommer til at nyde det.
    Og så glæder jeg mig også til at se en maaaaasse krea. ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det dejligt for jer!!
    Da jeg fik vores den yngste havde jeg orlov de første to år, det var så skønt...
    Min mand tog nemlig til Saudi Arabien, da vores den yngste var blot 5 uger gammel og var aftsed i 2 år.
    Var kun hjemme i 14 dage hver 4 måned, så det var dejligt at være der for mine drenge, den store var da 10 år gammel.
    Selvom det var hårdt at undvære min mand, nød jeg bare at kunne hygge med drengene.
    Så jeg håber det år går rigtig langsomt, så i kan nyde hver dag.

    Glæder mig til at se nye ting fra din dygtige hånd.

    Ha´en dejlig weekend
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Det lyder skønt:-) jeg selv arbejder også på halv tid ellers kunne det slet ikke hænge sammen hos os. Jeg håber, I får et fantastisk år og glæder mig til at følge med i det, her på bloggen:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  9. Hvor skønt for dig og din familie. Må indrømme jeg er rimelig misunderlig. Arbejde tar´ alt for meget af min fritid ;o)

    SvarSlet
  10. Uha bare det var mig, lige nu syntes jeg ikke dagene har timer nok. Må nok indrømme at jeg er lidt misundelig.....men på den gode måde ;-).

    SvarSlet
  11. Åh hvor lyder det bare fantastisk
    :0)
    Heldige dig - og din familie ♥
    Kan godt forstå du glæder dig
    Kram herfra

    SvarSlet
  12. Hvor lyder det fantastisk, forstår godt du glæder dig:-)

    SvarSlet
  13. Hej Skønne Blogpiger.
    Tusinde tak for jeres søde kommentarer - de luner allesammen!<3
    Stoore knus fra Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette