mandag den 10. maj 2010

Nej til vest, men tid til læbestift.

Langt om længe, har jeg givet mig tid til at sidde lidt ved symaskinen. Skønt! Har fået syet en vest til Astrid, og skal da også en af de nærmeste dage have syet noget mere ud af det stof, som jeg fik købt i fredags, da jeg var i stof og stil... Uha, jeg kunne have købt det meste derinde
Ved ikke hvorfor, men Astrid synes vist ikke om vesten,  hun vil ikke have den på???... Er det ikke lidt tidligt i en alder af 2 år, at ville bestemme, om man skal have vest på eller ej.
 Nej tak til vest, men farmors læbestift vil hun gerne have på, da vi i går havde inviteret til mors dags -kage og kaffe !:0)


2 kommentarer:

  1. Hej
    Sådan lyder det også her... mig vil ikke have den vest på - ingen må se mig. Så tænker man: Er den så grim? Hm... tror godt vi kan vænne os til det.
    Farmors (stinkende) undskyld! parfumer er et hit hos os:-)
    God dag

    SvarSlet
  2. ja, De små "damer" ved vist godt, hvad de vil have på!:0)... Havde bare ikke drømt om, at de allerde som to årige vil have en holdning til tøjet!
    God dag retur til dig!
    kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette