tirsdag den 11. august 2015

Få et kærligt *Jeg-er-god-som-jeg-er* skub.



Trænger du til et kærligt: ’JEG- ER-GOD-SOM-JEG-ER’ skub her efter ferien?
Går du rundt med en indre kritiker, som fylder lidt for meget? Hvis ja, så kan du få støtte og hjælp til at sige farvel til din kritiker og goddag til dit ’JEG-ER-GOD-SOM-JEG-ER’-selv!! 

*Har du følelsen af ikke at være ”rigtig glad”?
*Siger du ja til at hjælpe andre mennesker, men glemmer ofte dig selv? 
*Har du svært ved at tage dig sammen, til at lave positive ændringer i din hverdag?
*Føler du din vægt er for høj og har du det skidt med de ekstra kilo. 
*Tænker du meget over betydningen af hvad andre siger og gør?
*Kender du dine drømme…og husker du at udleve dem?
*Synes du hverdagen er for hektisk - og lunten for kort?
*Kan du lide den person der møder dig i spejlet i dag?

Hvis du kan nikke genkendende til et eller flere af ovenstående punkter, så er din indre kritiker allerede godt i gang med at snuppe pladsen for alle de gode og positive tanker der ellers burde være der. 
– Men, det kan der heldigvis gøres noget ved…. hvis du altså er klar til et kærligt:
”JEG-ER-GOD-SOM-JEG-ER” skub? 

Jeg vil ELSKE, at give dig et skub, så du fremover tænker: 

*Det er dejligt at mærke glæde helt ned i maven og føle mig ”rigtig glad”.
*Jeg vil rigtig gerne hjælpe andre, men først når jeg føler overskud til det.
*Jeg tager skridtet og forsøger at lave ændringer der vil være gode for mig.
*Jeg gør noget for mig selv og min vægt. – og har det godt – også med det.  
*Andre må godt sige hvad de mener, men jeg holder fast i mig selv, hvis jeg har følelsen af at være   på ”rette vej”!  
*Jeg ved hvad jeg vil og nyder at udleve mine drømme, små som store. Jeg har en travl hverdag, men jeg formår at have overskud og tålmodighed. 


Hvordan vil din hverdag se ud, hvis du fremover vil kunne sætte flueben ved et eller flere af punkterne? 

 Jeg vil gerne invitere dig med på en uforglemmelig og dejlig rejse. 
En rejse som viser dig vejen til at blive det menneske du med stolthed og glæde kan kigge i spejlet og tænke JEG–ER-GOD-SOM-JEG-ER!

"Få et kærligt ’JEG-ER-GOD-SOM-JEG-ER’ skub", er et online program hvor du, 1 gang om ugen, i de kommende 30 dage får en mail fra mig med inspiration til at BLIVE DEN BEDSTE UDGAVE AF DIG SELV.

Vil du med og synes du det er tid til at prioritere dig selv? Skriv din email adresse her <3

Det koster ikke en krone.

Kh. Mette Houg

www.itmakesmehappy.dk
Følg med på Facebook, lige HER 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette